Bux.to - Fake - Bani sau Timp irosit ???

luni, 23 februarie 2009 ·


? ADEVAR sau MINCIUNA ?


Multi internauti, in goana lor dupa averi pe internet s-au batut de aceasta problema - BUX.
Printre ei ma numar si eu, insa m-am lasat de mult dupa cum o sa observati in continuare.
La indemnurile unor prieteni am zis sa incerc, doar nu pierd nimic.
In fine, mi-am cumparat niste referari, cel mai mic pachet, si apoi m-am apucat de "treaba". Ajung la suma de prag(10$ de la care poti sa-ti tragi banii), adica , chiar am depasit-o cu putin, am ajuns la 17$ , si am zis sa-i scot sa vedem acum daca sunt seriosi si se merita sa continui.
Uite rezultatul:







Am zis initial ca totusi trebuie sa fiu si eu intelegator si trebuie sa ma verifice, din cate stiam trebuia sa astept 2 luni, ca nu eram premium, pentru finalizarea platii.
Astept...(zzzZZZzzz), le mai scriu sa vad care-i treaba..., caut pe forum..., si intr-un sfarsit: "Transferul e in curs de desfasurare. Va rugam sa nu mai creati tichete caci incercam cat de repede putem sa facem tranzactia.Serverul are delay si o sa dureze putin mai mult, si sunt multi altii care asteapta. Va multumim". -Ok, am inteles ca nu's prost.
Dar totusi, am inteles eu gresit sau ce? Trebuie sa astept 2 luni sau 2 ANI ?

Liberi pentru comments ;) .

1 comentarii:

Anonim spunea...
28 februarie, 2009  

bine ca nu am apucat sa dau si eu bani, spre deosebire de tine eu am mai cautat si pe internet si nu am gasit nicaieri ca ar fi fake ci multi ziceau ca e ok.Acum am dovada clara ca nu e de mine. ;)
Mersi man . . .

Trimiteți un comentariu

Site Advertise