1. Omul fara ceas

sâmbătă, 14 martie 2009 ·

Am sa va spun o intamplare fictiva foarte interesanta - ea suna in felul urmator:

  Odata, un om dupa o zi de munca (la birou) ia autobuzul catre casa. Facea aproximativ 20 de minute pana la statia din apropierea casei lui. La un moment dat un tanar cam aproximativ de 23 de ani, il intreaba:
 -Domnu' , nu va suparati, am observat ca purtati ceas, nu-mi spuneti si mie cat este ora?  la care omul nostru nu zice nimic - tanarul asteapta un raspuns iar vazand ca batranelul nu zice nimic ii mai adreseaza o data intrebare.
 -Aloo, ceasul imi spuneti va rog cat este? - ... domnul nimic, apoi tanarul face un gest din cap si batranelul incepe sa-i vorbeasca:
 -Asculta tinere . . . , sa zicem ca eu iti spuneam cat e ceasul - apoi tu , vazand ca sunt un om cumsecade dupa un timp m-ai fi intrebat ca unde merg - eu ti-as fi raspuns ca la statia cutare - tu , mi-ai fi raspuns, ca si tu mergi acolo, apoi vazand ca ne oprim la aceeasi statie m-ai fi intrebat la ce casa stau, iar apoi tu imi vei spune ca si tu treci pe acolo aproape in fiecare zi, ok...ok... dar cand ajung in dreptul casei mele , eu, fiind generos te-as fi invitata in casa mea, iar tu ai fi acceptat - apropo, eu am o fiica  - desigur, tu ai cere sa-ti fac cunostinta cu ea . . . . . si eu nu vreau ca fata mea sa se'nsoare cu un om care nu are ceas.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site Advertise