2. Dumnezeu nu doarme

luni, 16 martie 2009 ·

Este o istorioara ,tot fictiva , din care puteti deprinde lucruri interesante:

Bula. Totul bine si frumos pana intr-o zi cand apele au napadit tot satul. Vin pompierii, armata, politia si ajuta oamenii sa evacueze cat mai repede satul si imprejurimile caci se anunta ploi si in decursul zilelor viitoare. Bula ... in pod, o barca vine la el si il invita sa urce:
 - Hai Bula urca sus . . . ca vin apele.
 - Nu , nu, nu, eu am fost la biserica in fiecare duminica si Dumnezeu ma salveaza.
Insista ei ce insinta dar Bula tot indarat.
Ploua bine, iar apele patrund in pod la Bula si el este nevoit sa urce pe acoperis. Niste oameni il vad, iau barca si merg la el:
 - Vai, Bula era sa te lasam aici, hai repede in barca .
 - Mai oameni, eu am postit, mi-am dat zeciuiala la biserica, am fost la impartasanie si Dumnezeu o sa ma salveze - nu mai insistati ca nu vin.
Bine. Oamenii mirati de credinta lui merg si-l lasa pe Bula singur pe acoperis.
A treia zi vin pompierii ca sa mai caute pe oamenii care au mai ramas. Ce sa vada? - Pe Bula sus pe acoperis cu apa pana la coate:
 - Hai Bula repede ca s-a anuntat ca vine un val mare de pe deal . . . urca repede.
 - Nu vin si nu vin. Dumnezeu ma salveaza.
 Ce sa insiste, Bula e incapatanat si nu vrea. Vine valul, si Bula moare. Ajunge Bula in cer si intreaba pe Dumnezeu:
 - Doamne, eu m-am increzut in Tine de ce m-ai lasat sa mor?
Dumnezeu deschide registru, se uita peste el si ii raspunde:
 - Mai, Bula, uite, Eu ti-am trimis trei barci dar tu in nici una n-ai vrut sa te urci.
Concluzia o "trageti" voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site Advertise